søndag den 2. marts 2008

Så kom der også gang i blåleret.




Jeg havde jo fået en klump blåler af Synne, så jeg skulle jo også lige prøve at lege lidt med det.
Jeg startede med at tro jeg skulle afprøve pølseteknikken, meeen ret hurtigt fandt jeg ud af at det passer slet ikke til min tålmodighed!
Jeg ville jo skulle bruge flere uger på at lave en lille bitte dims, og det holder jo ikke i retten!
Så jeg bestemte mig for igen at bruge kugleteknikken. Den kendte jeg jo fra Raku leret..( Wow sikken en erfaring jeg her gør brug af...)

I starten mente jeg at jeg kunne da lave en havekugle, men da den var fædig og Gert så den, så blev det til et forstenet søpindsvin!! Ja, ja sådan kan ting jo ændre sig .....:-))

Billedet viser det færdige resultat, med dekorationer. Gad vide om de overhovedet kan ses når den er brændt?? Nå, det finder jeg ud af..

Ingen kommentarer: