fredag den 7. november 2008

Mere leg med paintNet.

Nu har jeg atter leget lidt. Trængte lige til en lille pause fra bøgerne, så jeg legede med PaintNet. Tror måske jeg har fundet ud af, hvordan jeg ligger noget over på et tomt lag, men er ikke sikker på det. Så jeg afventer lige og ser hvad Helen svarer mig på bb.Nu er det jo week end.:-)
Neden under er det samme billede blevet udsat for, forskellige effekter. Men først søgte jeg på flicker på red. Så lavede jeg denne collage, af klip fra de forskellige billeder jeg havde fundet.
Jeg får mest ud af at prøve mig frem. Tror jeg er et " gøre-røre barn" jvf. "Skolen på 100 dage" projektet, som køret på tv tidligere i år.
Er der mon nogen der kan fortælle mig, hvorfor pokker billederne står nedenunder hinanden på en lang række,når jeg har sat dem ved siden af hinanden da jeg lavede dette indlæg???? Det er da irriterende.!




1 kommentar:

Helen sagde ...

Hej Birgitte

Jeg har lige kigget lidt på din blog. - Det ser ud til, at det lykkes for dig at arbejde med lag?