torsdag den 6. november 2008

PaintNet opgave 3

Her skal jeg ligge effekter på et billede. Det er hammer let, og når tiden er til det , kan jeg sagtens forestille mig at blive bidt af det her sjove program og alle dets muligheder.
Tænker på, når jeg forhåbentlig engang har lavet et rigtigt god manupuleret billede, må jeg da kunne få det fremkaldt hos en rigtig fotograf, i stor størrelse, ikke??

Det kunne da være sjovt ,at have "egen" kunst på væggen. Når nu jeg altså ikke har de kunstneriske evner med pensel og palet.:-))

Billedet jeg her har brugt , er af min yngste søn, Kåre, lige kommet hjem til sig selv efter en drama forstilling. Han har bare ikke liiiige fået al sminken af, så han så lidt sjov ud. Men det kan I da godt se ikke?? Nå, ikke det, så er det oprindelige neden under. :-). Og JA, jeg har fået lov af ham..



1 kommentar:

Dorthe Madsen sagde ...

Hej Birgitte

Altid godt liiiige at tjekke med sine børn om det er okay at udstille dem i alle mulige og umlige former...hihi

Det er nogle sjove billeder du har lavet. Kan du huske hvor ØV vi var over at vores Dansk skulle afbrydes af MULTIMEDIE!!! HVAD MAND???? Og nu er det endt med at vi er blevet totalt grebet af det og synes det er vildt skægt... Farvel forudforståelse.... ;o)

Mange hilsener fra
Din E-ven Dorthe